Testade att ta bort textraden och allmänt förvirrad....

<a target="_blank" href="http://www.webstats.motigo.com/">Free counter</a>

Glömde <noscript> ser jag..men kolla om det fungerar...
För övrigt en dag med tusen ärenden och lite tvivel...Jazza är supermysig!!! Men har jag valt rätt tik?
Många säger at det är en förmån att få vara så länge med valparna och kunna välja..men jag blir bara mer och mer förvirrad..
ALLA har bra sidor och ALLA har mindre bra sidor...Jazza som varit superintensiv, och härjat  runt, bitit och slitit i allt har nu coolat ner sig betydligt. Och jag vill ju ha speed...Jazza är ju så himla söt, social, glad och framåt, orädd...så varför tvekar jag..*suck*

Jackpot har nu klivit fram och de sista dagarna så är jag mer förtjust i honom...
Så nu funderar jag på om jag skulle släppa Jazza på halvfoder och faktiskt behålla en HANE!

Ja nu snurrar det i pärat på kennelmamman igen......

Kommentarer
Postat av: Anna-karin

Ja visst är det ett litet h..vete att välja valp. Vi ses på söndag på SMet vi åker bara upp då Peter kör sin jobbar sväng:(( Ni är välkomna att hälsa på oss innan ni far hemåt om ni vill. Ha det gott och var rädda om er. Kram från oss alla till er alla

2008-08-19 @ 05:32:12
URL: http://www.stridsmarken.com
Postat av: Noelle

Hejhej, tack för fikat och titten. Det var superkul att se andra HH valpar. Jag hade nog behållt hanenler stort han va för charmig.



Noelle

2008-08-20 @ 09:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0