En viss frustration och Grattis USA

Infinner sig ....När man jobbar till 16.30 hemma vid 17.15 kanske handla på vägen, laga mat, och fixa lite..vips är kl 20 Vart tusan tog kvällen vägen?? Jag som hade tänkt köra till någon klubb med "Lilleman" SKit också....

Så läser man sina vänners bloggar de träffas och tränar och de jobbar med sina små ...själv känns det som om jag bara går i ett vaacum härhemma,kommer inte till skott...det finns alltid något som skall göras i huset., nåt som kommer i vägen, eller så är jag bara såååå trött efter jobb ...

Nåja, jag tränar så gott jag kan inomhus iallafall, ligga kvar , sitta kvar, positioner, börjat med krypet...
Än så länge vill han fortfarande inte bita, Men godis kan han knyta knut på sig själv för så det fungerar.

Jägers sociala sida är helt OK, det var nog bara en grej han gick igenom, en HH ÄR inte som en malle under uppväxten, en HH ändrar sig väldigt mycket under resans gång, minns så väl Aagjes bror Ambras som var en liten "mes" och en ganska pipig och vek hund som "Liten" han blev mycket bra till sist och den första HH som såldes till polisen, tyvärr jagade han och sprang ut på vägen och blev påkörd och dog:(

Jag hoppas Jäger skall växa i sin kostym och bli ungefär som sin morbror:)

Han är ganska behaglig att äga då han är ganska lågtempererad och tar det mesta ganska coolt:) 

Idag börjar en ny era i USA, en svart President! GRATTIS!!! Hoppas verkligen att Ubama kan göra nytta i detta land av konservativa märkliga människor...lyssnade igår på en intervju av en superkristen kvinna som menade att Gud hade inte skapat kvinnan för att ta så stort ansvar som att bli president, det var kvinnan inte gjord för..herregud, med sådana kvinnor behöver vi verkligen feminism....

För övrigt så är det ganska lugnt på ungdomsfronten...förutom skolan som bägge missköter...Rasmus har fått varning att bli av med studiebidraget  pga av för hög ogiltig frånvaro och Maja har IG-varningar i samtliga ämnen pga av skolk

Men åtminstone så fungerar det sociala samspelet bättre ..man får vara glad för det lilla....

Ha en bra dag därute







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0