Abstinens och drömmar??

På grund av min förkylning har träningen helt stannat upp...
Så nu sitter jag här ..som vanligt miss i nassen....önskade att jag kunde sova..
I går natt så var jag först på en jättebåt...träffade mina päron..och det visade sig att jag var fripassagerare och dom hade betalat 80 000 för att åka mellan Sverige och Hamburg????
Jag är på någotvis en tjuvpassagerare och måste ta mig i land..jag har ju så mycket jag måste ordna hemma....
Men båten saktar aldrig ner, och när den väl stannr så måste man visa biljett för att gå av..jag tänker att det fixar jag..med lite charm och fräckhet...annars får jag väl hoppa då??
MEN så tappar min mamma sin tröja en våning ner..och jag MÅSTE bara hämta den..så jag missar stoppet..så sitter jag på en färja...panikslagen och vill inte med.....

Och rätt som det är är vi i Thailand, och jag måste rusa från ett hotelrum till ett annat för att få med alla våra saker..tiden rinner iväg, päronen är där och står redan vid busshållplatsen..jag har tydligen haft TVÅ hotellrum, så när jag tömt det ena så räcker inte tiden till för det andra, jag springe och springer, har glömt rumsnumret när jag kommer till receptiponen, och helt plötsligt är alla rum bara "baja major" helt onumrerade..hur fan ska jag hitta mina saker??
Efter mycket spring och letande och prat med yhailändare hittar jag rummet...7
Men då är det för sent... mina föräldrar och mina barn har åkt iväg med bussen!

Jag måste vada genom dy, springa genom träsk tll sist lifta och när jag kommer till flygplatsen är alla borta...

Jag grät över mina barn...jag kände mig maktlös...så vaknade jag....

Vad ville jag med detta då??
Jamen herregud!!   Det var såååååååååååååååå långe sedan jag kom ihåg en dröm...det var kul att sätta den på pränt..

puss på er alla därute

Alltså...visa bloggar har dagligen sisådär 20 kommentarer..och då är det typ

"träning idag!
! linförighet = kanon..behöver träna mer på positioner#

Vad ska man skriva för att alla som är här ger sig till känna??

Hade ett superjobbigt men nyttigt samtal med 14 åriga dottern idag....hon var ju bara sex när pappa försvann
NU är han såååå viktig...vi pratade om allt från förlossning tills nu...ett av mina få "Halleluja-Moments" Med min älskling.

Huja...nä nu sover valparna i soffan intill mig...dags att släcka datorn och sova....
Tack alla ni som ger feedback...och ni som " smygläser" snälla lämna en kommentar...
Kä'nns meningslöst att skriva dagbok offentligt om ingen annan än jag har nöje av den... då kan jag lika gärna skriva förmig själv..............
* he he he* hur många genomskådade mig nu???

Well well

Good Night Sweetheart its time to gooo


Kommentarer
Postat av: hoppsan

vi är nog flera som läser, även om vi inte orkar kommentera. så bara för dig själv skriver du inte :-) keep on!

2008-09-06 @ 04:35:05
Postat av: Ola S

Tittar ju in några gånger dagligen, så det är ju bäst att jag skriver något här då. ;-) Ha en skön helg!

2008-09-06 @ 08:08:35
Postat av: Cicci

Även jag kikar in på hemsidan och bloggen ett par gånger per dag. Måste ju kolla om det har hänt något nytt. Önskar jag själv skulle vara så bra på att skriva som du. :-)

2008-09-06 @ 08:14:42
Postat av: Lena & Aija

Du vet att vi läser varje dag :) Igår körde vi uppletande, hon har blivit super även där, lär sig så lätt så lätt så man blir matt ibland, jag som är van en "trög" schäfer. Skulle kunna träna ihjäl mig själv med denna lilla råtta som bara vill o vill o vill.



kramar från norrland

2008-09-06 @ 09:00:07
Postat av: tjat-tanten

Hej!

Läser din blogg och ser med förfäran att du bara fortsätter i samma takt. Du skulle ju ta det lite lugnare, varva ner och vara rädd om dej. Din dröm är verkligen en bild av ditt vardagliga liv. Du ska vara överallt och hinna med allt. Det funkar inte för någon.

Var rädd om dej

Kram

Tjat-tanten

2008-09-06 @ 10:43:55
Postat av: sassi

Jag osse viftar ihärdigt!

2008-09-06 @ 17:43:49
URL: http://sassiochexi.wordpress.com
Postat av: catrin

Haha, du ser vad lite ord kan göra. Håller med dig vi som läser skulle kunna lämna kommentarer oftare. Jag får nog skämmas mest, jag är ju inne varje dag och kollar om du har skrivit nåt nytt och dom gångerna jag har skrivit är lätträknade :( skall bättra mig, kram på dig och hälsa familjen.

2008-09-06 @ 18:51:07
Postat av: Pia & Wildah

HejHop !

Jag läser den oxå dagligen, är ju oxå en

nattmänniska, på nattturen så blir det

plöjandes igenom lite bloggar både hundar o andra.

Det blir liksom en kvällslektyr;)

Det var länge sedan man somnade till en Amelia tidning ;)))

Så keep going !



Själv så uppdaterar jag min blogg lite mindre sällan för jag vill skriva så mkt men orkar inte alltid, blir lättare att läsa andras , hehehehe.

Kram på dig ifrån oss här i Väst.

Pia & W

2008-09-07 @ 01:19:21
URL: http://hillslettens.blogg.se/
Postat av: Mia

Men Marie,

Jag är ingen drömtydare, men jag är tämligen säker på att detta säger dig SAKTA NER! du kan inte leva ditt liv i 800 knyck. Jag önskar dock att jag hade lite av din energi, men sakta ner lite...

Jag säger som du, ibland undrar man. Jag har 270 UNIKA besökare i snitt var dag?! Vem är alla dom, VAR ÄR DOM. Ingen eller några skriver en liten kommentar. Lite scary tycker jag......som dagit ner på skrivandet. Alla "känner" mig men INTE då:)

Som sagt litta obehagligt och Ta det lugnt.

Kram

2008-09-07 @ 09:17:37
URL: http://www.mallekraft.se
Postat av: Mia & Sixten

Hej marie!



Anmäler mig som smygläsare hi hi,förlåt men till mitt försvar kan jag säga att jag har aaaaldrig sett att man kan kommentera inlägget.

Ingen dålig dröm du! Att resa i drömmen betyder oftast att man strävar mot nya mål och vill förändra sin tillvaro,båt kan symbolisera dej själv, springa - att vilja något men inte kunna, ensamhet kan symbolisera läntan efter gemenskap eller lycka. Eller har du hört en massa historier från här och där och kopplat ihop det och det och det och vips = en knasigt rörig dröm!

Ska bli så kul på söndag, Sixten och jsg är redo, ses då! kram

2008-09-07 @ 17:27:59
Postat av: icka

Har läst varje dag sen jag var och lämnade hunden...

Hoppas allt är bra med er.

Kram Icka

2008-09-07 @ 18:30:16
URL: http://angelicaisberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Men gumman, jag förstår dig, det känns så lustigt, och nu fattar man verkligen det, att varför är det så?Det känns som man skriver till sig själv...är det verkligen någon som läser?Speciellt när man är så långt borta så är det extra roligt när folk verkligen gör sig till känna...man är inte ensam liksom.

Tänker på dig, älskar din blogg, speciellt när du lägger in dina "fulla"tankar, det är underhållande ;-)

Take care

Puss

2008-09-07 @ 21:34:42
URL: http://http
Postat av: Jessica

Ja ibland är man dålig på att lämna avtryck.

Är ju såklart trevligt att veta vem som tar del av det man skriver:)

Det tycker jag ju själv;)

2008-09-08 @ 11:46:52
URL: http://www.yrlabus.se/
Postat av: Carro

Jag hänger ju här ganska frekvent ;)

Fast jag kladdar ju emellanåt..

2008-09-09 @ 05:13:30
URL: http://dizzla.blogg.no/
Postat av: Emma

Hej hopp, då var det dags att erkänna att jag är en av dom nyfikna som brukar läsa :) Alltid lika kul att läsa bloggar som är så ärliga!



Ha de gott

/Emma och Xa

2008-09-10 @ 15:46:07
URL: http://www.blacknecksxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0