Härlig Helg!

Vilken härlig Helg!

TACK alla ni som kom på kennelträffen, vi hade tur med vädret, en mycket duktig domare på vår "utställning" och duktiga rallylydnadsförare!

Vi ses nästa år igen! Kolla galleriet för bilder, och ni som vill ha kopior maila mig;)

*kramar om er alla*


Jippiee... Vixax Gulliga Glenn blev BIR-Valp på Sofiero!!


....igår var även en riktig nostalgi tripp..

Jag såg " Saturday Night Fever" Med en mycket ung och läcker John Travolta!! WOW...har man kärringakör kanske, men guud vad han är läcker!

Fast erkännas ska att han är 10 ggr mer attraktiv numer...när han blivit MAN! För övrigt så hade mina valpar förmånen att få umgås med Ebba igår:)

Mina valpisar utgår från att allt på fyra ben är äckligt och skall bekämpas just nu..tänk vilken dröm att få träffa  Ebba som bara leker och avdramatiserar allt! Tack Mia för promenaden:)

Det gjorde gott för mina terrorister!


Kommentarer
Postat av: Mia & Sixten

kramar tillbax

Tack själv Marie för en toppendag.

Nu är vi trötta men belåtna tillbaka i Ronneby igen, Sixten sover och snarkar som en liten gris.

Detta var jättekul tycker vi alla tre.

Väldigt kul med mini utställning, gjorde så jag blev ännu mer peppad att börja ställa ut min lille kille.

Tack även till domaren som kom med fina och värmande ord om Sixten!

2008-09-14 @ 21:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0