LYDNADSHELG!

Eftersom jag har en liten blivande "stjärna" så är jag inte dummare än att jag frågar de som har tio ggr mer erfarenhet än mig....

så, Datum ej bestämt---men blir inom två-tre månader--en helg i Brukslydnadens tecken!
Maria Vieweg (www.mallekraft.se) kommer att vara instruktör.

PLatser i första hand givetvis till mina HH-valpar, men de är ju så få...så välkpomna med anmälningar
Brukslydnadsmoment , inlärning, och ev lite grundläggande spårutbildning och uppletande start

Hör av er:)
Tack poss haj!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Jag är en av tjuvläsarna!

Ha,ha, lika bra att ge sig till känna :)

Det är jag som går under benämningen "draken" mm i Olas blogg ;)



Mvh/ Jenny

2008-09-07 @ 00:34:50
URL: http://amstaffen-egon.se
Postat av: Emma

Men gumman, jag förstår dig, det känns så lustigt, och nu fattar man verkligen det, att varför är det så?Det känns som man skriver till sig själv...är det verkligen någon som läser?Speciellt när man är så långt borta så är det extra roligt när folk verkligen gör sig till känna...man är inte ensam liksom.

Tänker på dig, älskar din blogg, speciellt när du lägger in dina "fulla"tankar, det är underhållande ;-)

Take care

Puss





2008-09-07 @ 21:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0