Nästa års läger är preliminärt..

Bokat till 17-18-19 Juli
I samband med detta behöver jag ordna ett MH för mina HH & Fodervärdshundar
Tyvärr kunde inte Jan ställa upp som beskrivare..så nu vädjar jag till ala som läser bloggen..
Hjälp mig hitta en BRA beskrivare och BRA figuranter /testledare till nästa år...
Instruktörerna är inte klara än..
Mer än Tomas WIman i spår
Vår förhoppning är att vi skal kunna ordna dessa gruper/ instruktörer

Rapport: Kristina Svensson (trea på årets Rapport SM)

Sök/uppletande  : Maria Vieweg

Svensk- Skydd: Glenn Andersson

Brukslydnad : Frida Sundberg

Spår Tomas Wiman


IPO/ MR Vakant (ev Belgiska figuranter)

Jag kommer givetvis som jag lovat skicka ut inbjudan till förra årets deltagare i första hand när allt är spikat..men kan flagga redan nu....

Kommentarer
Postat av: Ingela o Patrik

vi kommer givetvis...

2008-09-12 @ 14:08:51
URL: http://www.schaferpower.se
Postat av: Kerstin Gustafsson

Vi försöker också att komma



Trevlig helg/Kerstin och Kato, Värmland

2008-09-12 @ 17:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0