Tredje gången gillt, FAN att man ska lita på folk! och jobb....

Lydnadslägret var fulltecknat och idag gick jag in och kollade betalningarna...det fattades hälften..så jag mailade ut till alla som var anmälda att jag måste få in pengar! Givetvis så droppar det in FYRA avhopp!
Budgeten var tajt redan från Början och instruktörerna måste få betalt...så där står jag med skägget i brevlådan!
Sista anmälningsdagen var satt till 21/9 men jag fick förlänga anmälningstiden då det fanns platser kvar...och jag har inte KRÄVT in pengar (ni som betalat eller som jag känner och vet att ni kommer bry er inte om detta )

Så nu behöver jag få in några käcka människor som vill lära sig en MAAAAAASSA om Brukslydnad i helgen!
Har skickat ut inbjudan till alla klubar...det vore väl ett idealiskt tillfälle att skicka sina nya instruktörer på en sådan här helg, de skulle komma tillbaka med en uppsjö av nya ideer och influenser till sina kurser, 850:- är ju typ EN kursare...

******************************************************************************************************************************


Nu har jag uppdaterat Galleriet och hundar till salu. För två timmar sedan sken solen och nu öser regnet ner, min förkylning känns lite sämre...så jag skickar nog ut Elin att spåra själv idag, annars får det bli träning inomhus, positioner, backningar mm mm
Den 15 oktober börjar jag jobba igen...Det är med blandade känslor...Jag får inte tag på någon vettig lokal just nu att starta upp verksamhet i och jag måste börja dra mitt strå till hushållskassan.

Det trista är att min tjänst har försvunnit så från att ha startat som konsult på gamla "Ericsson"  1999 och sitta på Ericssons interna helpdesk och svara i telefon...till att bli outsourcad till Compaq...2001 fick fast anställning på Compaq, blev ihopslagen med HP avancerade till Controler coach och Teamleader...satt med i ledningsgruppen för Servicedesk i Malmö....och nu nästan 10 år senare efter en tids sjukdom så är jag återigen outsourcad konsult som skall sitta i telefon på helpdesken....
*jippiiiiiieeeeee*

Jag har annonserat efter lokal att hyra eller köpa nära Lund/ Malmö men inget napp...
Ja ja...det kunde varit värre....
*************************************************************
Jag gjorde som ni sa......
Jag skickade mail till 10 personer som ni skrev.
Jag väntar fortfarande på det jävla
 miraklet som skall inträffa!!!!  

Till alla mina vänner som det senaste året skickat mig:

 önskningar, kedjebrev, ängelbrev eller andra löften om tur OM jag vidarebefordrar dem......

DEN SKITEN FUNKAR INTE!!!!!!!!

Fortsättningsvis, skicka istället pengar, öl, choklad, biobiljetter, bensinpengar eller resecheckar!

TACK!


Kommentarer
Postat av: Ola S

Underbar avslutning på inlägget!!!

Tror jag snor den ;)

2008-09-30 @ 11:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0