SM GRATTIS & fantastiska valpar!

Så har återigen ett SM avverkats och  först av allt
GRATTIS Frida, Kristina & Towa!!!!!!!!!!! Så roligt att mina favoriter lyckades så bra!  Kristina  brons, Frida Guld och Towa femma, VAD DUKTIGA NI ÄR TJEJJER!!!

För övrigt var SM inte så bra organiserat, det bästa SM jag varit på hittils är Borlänge.
Platsen  var trevlig och det var väl centrerat, men annars många organisatörsmissar.

Valparna har skött sig OTROLIGT bra!! Första kvällen var alla andra hundar vedervärdiga och det gjordes utfall, men efter några mindre diskussioner om hur man uppför sig  så fungerade dom toppenbra!!
Främmande hundar är forftfarande någon som är läskigt och det MÅSTE gruffas lite, men det blev helt klart bättre!

Så himla sociala, orädda och bara dö-goa!!! Jag köpte små tjänstetecken till dom med texten "for sale" på...det väckte uppmärksamhet:)
Så många har iallafall sett dom!

Sedan bidde det lite fest på >Lördagskvällen, jättekul, och jag träffade många bekantingar och lärde känna några nya:)

Jag träffade även Lena & Aija, DET var toppenkul!! Aija är en supergo flicka....(även Lena)
Vi hade även trevligt resesällskap, Marie & Mia så resan gick fort, mycket tjattrande i bilen:)

Tack tjejjer för en trevlig resa:)

Och änu en gång
Hipp hipp Hurraaaaaa för Frida, Kristina & Towa
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0