Sjuk..Bestämde Beck och ingen Gunnel idag

Jag har varit hos mamma i Falkenberg och firat jul...Jag skulle ha träffat Gunnel med Husse & Matte  innan jag åkte hem men lite missförstånd om var vi skulle ses samt att jag är riktigt dålig så blev de inställt, jag körde upp till Klubben i Falkenberg för att Rasta av hundarna innan jag skulle ta mig hemåt och så skulle jag möta Venke.

Störtförkyld, feber och eländig så fick Jäger bara leka med bollen..men så som vi stod där kom det ett par med två hundar...(mallar) och vilka var det??? Jo Om inte Tyrannens Bestämde Beck ! Hane jag funderar på att använda på någon av mina tikar längre fram...så jag blev stående nästan en timme och tittade på Beck och pratade med husse , Matte & Venke, så även om jag nte fick mysa med Gunnel så fick jag iallafall se Bestämde Beck...en mycket trevlig ung herre...

Mycket mer än så blir det inte idag*snörvel*
GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer
Postat av: Ola S

Krya på dig!!!

2008-12-25 @ 20:55:16
Postat av: Annica

Hörredu du, då ska man ligga till sängs o vila, har jag hört.

God fortsättning.

2008-12-25 @ 23:04:54
Postat av: Anonym

Hörredu du, då ska man ligga till sängs o vila, har jag hört.

God fortsättning.

2008-12-25 @ 23:05:46
Postat av: Noelle

God fortsättning Marie och ge dig kvinna, gå lägg dig!!!

2008-12-26 @ 10:33:02
Postat av: tyrannen och smeden

kul att även träffa dig lycka till i framtiden med allt hoppas vi ses igen mvh niklas anna wilda beck o gunvald

2008-12-27 @ 21:55:39
URL: http://freewebs.com/wildashundar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0