Trettonhelgen och tommare än tommast

I år blir den traditionsenliga Trettonhelgsträningen  i ett  Ridhus utanför Veberöd.

Ridhuset ligger mitt i skogen så det finns både sök och uppletande möjligheter.


Vi har övernattningsplatser och vi lägger ihop till mat & frukost som vanligt..

Skulle tippa på en tvåhundring per skalle beroende på vad hyran för ridhuset blir och hur många som kommer.


I år ligger trettonhelgen på en tisdag, (6/1)vilket innebär att många tar måndagen den 5 /1 ledigt

Så vi kan köra Lördag den 3/1 till måndag den 5/1


Som vanligt anmäl till mig på mail(enklast)

Hoppas vi blir många Holländare  mitt bland malle-ligan


Jag har  mailat ut en inbjudan till er alla, men skriver ändå här  redan nu för jag saknar mailadress till er alla som brukar vara med.


OM alla nya vänner och valpköpare dyker upp tillsammans med "gamlingarna" då blir vi MÅNGA!


Skall bli jättekul!!!

Så till något annat...
Bloggen blir tommare och tommare..jag undrar ibland varför somligas bloggar fylls av kommentarer medans andra är helt tomma?
SKall man tolka det som om att det man skriver är totalt ointressant?
eller som att det är så provocerande så man inte vill kommentera...att man bara har "smygläsare" som inte vill låtsas om att de läser ..eller att man är så impopulär så det är ens antagonister som läser ...
*ha ha ha ha*

Nä jag är själv dålig på att kommentera alla ggr..men brukar försöka lägga en kommentar nån gång ibland...

Jag antar att man skall göra som Linda Rosing och Gynning...lägga in lättklädda bilder på sig själv...skriva om champagne och mode....då jäklar kan man leva på sitt bloggande *he he he*



Jag börjar med en sexig och utmanande bild på mig själv....


Kommentarer
Postat av: Noelle

Hm jag är ju ledig all over sedan så en tränings helg lät ju lockande... Vad tror du kostnaderna blir??



N

2008-12-09 @ 08:55:08
Postat av: Angelica

Jag läser alltid din blogg, men är alltid kass på att lämna en kommentar! ;-) Nu vet du att jag läser i alla fall! :)

Kramelikram

2008-12-09 @ 12:51:13
Postat av: Lena & Aija

Läser alltid din blogg så klart :)

2008-12-09 @ 15:28:17
Postat av: Ola S

Det där med kommentarer är en sak som kommer och går.. (tröstar jag mig med när det är tomt bland kommentarerna iaf).



Ha det gött

2008-12-09 @ 17:47:11
Postat av: Tina

Ja,du vet att jag läser och är urdåligt på att kommentera, eller hur.

Ha det gott vännen, syns till helgen, ska bli roligt.

Kramar

2008-12-09 @ 18:00:27
Postat av: Ola S

Hej igen ;)

Jodå, jag har allt tänkt i de banorna också, och även testat det som du skrev.



Syns till helgen =)

2008-12-09 @ 20:29:40
Postat av: Smygläsar Jenny

Jag är en tvättäkta smygläsare. Att läsa din blogg är ett skojigt/trevligt avbrott i vardagen. Hittade hit pga Lena och Aija. Fortsätt att flitigt uppdatera bloggen så jag kan fortsätta smygläsa :)

2008-12-09 @ 20:41:16
Postat av: Pia & Wildah

Hahhaahha vad rolig du é !

Härlig bild ;)

Sånt vågar inte jag.... Ännu S

Vi får höras till Påsk du vet...Vikten hihihi.

Kämpa på, det gör jag, mer motion för varje dag

blir det, bara undrar när gottis suget skall försvinna:(

Läser din blogg VARJE DAG L

Har en sådan där blogg runda innan sängdax ;)

Ha det så gott !!

Pia & W

2008-12-10 @ 00:04:23
URL: http://hillslettens.blogg.se/
Postat av: Jessica & Pixie

Jag läser flera ggr i veckan. Men kommenterar sällan. Gillar din blogg och drömmer som vanligt om att ha tid för en HH igen.

Har börjat köra rapport med min älskade flatt och det verkar som om hon har talang.

En god jul och ett gott nytt år till dig, familjen och alla hundarna.

//Jessica i Landvetter

2008-12-11 @ 10:04:58
Postat av: Mia o Kirre

Hej Marie!

Jag är också en smygläsare. Läser din blogg flera ggr i veckan.

Du skriver härligt med poänger här och var.

Önskar dig en God JUl och ett Gott nytt 2009.

Mia Kirre

2008-12-12 @ 09:58:45
Postat av: Ingela & Patrik

Erkänner, jag läser oxå bloggen i smyg...:)

Vet att tanten här hemma inte är så oskyldig heller!

Hej hopp

Patrik

2008-12-12 @ 14:14:21
URL: http://www.schaferpower.se
Postat av: Jenny

Även jag är här och smygläser!

2008-12-12 @ 20:45:03
URL: http://www.balleronn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0