500 Dagar

Jag borde ju,  (givetvis!! ) Ha nämnt detta dagen det hände...men jag var så upptagen av att vara sjuk och tycka synd om mig själv..och dessutom så kändes det en aning märkligt....

Men .....kära sambon kom hem...jag låg i sängen med feber och hostade och snörvlade...så sa han ..kom ut i uterummet vid åtta så kan vi titta på Idol...och...Tja, jag samlade krafter, för Idol ville jag ju se....och så kommer jag ut i uterummet....
Och vad har kära sambon gjort då???

Tänt hundratals levande ljus...ställt fram två vinglas och så har han köpt rosor....

Och jag min oromantiska klant måste fråga .."Whats the occation"???

Jo...vi firade 500 dagar.... gulle dig Kent!!!




Kommentarer
Postat av: My

Världens bästa pappa! :)

2008-10-02 @ 07:02:31
URL: http://myssel.blogg.se/
Postat av: Tina

Gullig sambo du har.....

Var rädd om honom.

Kramisar / Tina

2008-10-02 @ 10:29:20
Postat av: Ingela o Patrik

Va gulligt gjort...



Bra jobbat av sambon tycker jag ;)

// Ingela

2008-10-02 @ 11:45:56
URL: http://www.schaferpower.se
Postat av: catrin

Ååå så rart gjort :)

Kram Catrin

2008-10-03 @ 07:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0