Ladies Night

SÅ sitter man här på morgonkvisten...hes....en aning bakis och trött....men guuuuud vad roligt det är!
Jag har varit på alla Ladies night tidigare, detta var tredje säsongen. Martin Stenmarck, Henrik Hjelt och Peter Stormare.
VIlket gäng, jag och Catrin (och 2404 andra tjejjer) stod upp och dansade, sjöng och skrek i två timmar....De hade även ett fantastiskt gäng med dansare med sig, wow vad snygga! Nakna överkroppar, sex-pack på magen, muskler..jaaa *suck* och så kom MATTE in....denne goa snygge snickare....dubbelsuck...
Man får väl räknas som "ful tant" när man blir salig över dessa unga grabbars härliga bringor....
Ögongodis helt klart....



Regnet öser ner så idag blir en lugn dag, jag ska, när det blir uppehåll gå ut med "lilleman och träna lite..
Lite spår och lite andra samarbetsövninger..stackarn är halt just nu, han växer ju så det knakar så han har fått växtvärk i fram.

Köket går nu framåt med stormsteg, nästan hela golvet är lagt, skåpen på ena väggen uppe, bänkskivor, spis, vask allt sånt är klart..
SÅ när golvet är färdigt så skall det bara upp skåp på den andra väggen också, men det jobbigaste är färdigt...
Bilder på underverket kommer.  Kent & Linus har varit sååååå duktiga.

Hundarna då, jo alla valpköpare är supernöjda, Jazza fungerar bra hos sin nya matte.
Jäger är en väldigt ,lugn kille, Jag är inte så bekymrad för hans socialitet längre, Det springer ungdomar här dagarna i ända och när folk inte vet att han kan vara lite märklig, så är de så naturliga i sin kontakt och då fungerar Jäger strålande, han hälsar och är glad mot alla.

Jazza är ju betydligt roligare att träna med än JÄger, Jäger är lite FÖR cool, men jag hoppas det skall bli bättre
Nu när inte syrran domderar längre så växer han säkert på sig...han älskar iallafall att bära saker.
Kampar inte så bra i kampdutt än,  Men tänderna har inte riktigt brytit fram än så han är lite öm.

Har funderat mycket på Frida & Best, Vilken relation dom har! Det är så man får ståpäls när man ser dom jobba ihop.

Jag blev lite avundsjuk och har funderat mycket på hur man själv borde gjort med JAzza/ Jäger....men så slog det mig att Frida har ju inte familj på samma sätt som jag, hon jobbar dessutom på heltid med hund...så klart att det blir enklare att "växa ihop" så fint som hon och Best har gjort. Jag minns min första hund, en Riesen, jag var 19 singel, hunden var med mig dygnet runt, jag har aldrig haft en sådan bra relation med en hund efter henne.

Nu konkurrerar ju ungdomar, sambo, jobb, andra hundar, tvätt, städning etc om min uppmärksamhet.
Hunden lever liksom bara runtomkring en  en stor del av dagen...givetvis BORDE man och jag KUNDE nog varit mer konsekvent  och jobbat mer med hunden även i vardagslivet, men men....

SKÄRPNING MARIE!

Ha en skön söndag och glöm inte ändra klockan:)

Kommentarer
Postat av: catrin

Ja du marie visst var det helt magiskt...

Trodde faktiskt inte att det skulle vara så bra som det var, helt underbart, så absolut att det blir fler ladies night. Tack för en trevlig helg, du är toppen :) Vi hörs snart igen

Kram kram och hälsa familjen

2008-10-27 @ 14:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0