Musfälla.... Frida v 50

Vi har en liten tjuv i huset...Jazza har verkligen en räv bakom varje öra,...Häromdagen blev hon och brorsan insläppta, de skulle dock stannat i garaget men en dörr stod lite förargligt på glänt...Jazza fick en glimt i ögat och sedan lekte hon "du kan inte ta mig" i hela huset....Jazza är "smart" och rolig, pigg och full av upptåg
Och så stjäl hon! Hon har lyckats plocka ner mycket från köksbänkar ..bröd, ost, färdiga mackor osv..
Så i eftermiddags installerades det musfällor på diskbänken...jämte lite förföriska Pågens "Äntligen"

Nu innan jag intog ryggläge i sängen hörde jag en smäll och ett pip från köket..*he he he*
När jag kom upp låg Jazza på sin fäll och såg oskyldig ut.

Jag har laddat om fällan så får vi se hur det fungerar, min gamla riesentik lärde sig bara att så länge det stod musfällor på bänken går man inte upp..men inga musfällor..då var det fritt fram.

Imorgon blir det spår....

JAg kan lyckas få ner Frida för en uppföljningsträff v 50,problemet är att det måste bli på en vardag...

Slänger iallafall ut en intresseförfrågan här

Max 10 ekipage..1000:-

Finns intresse så maila

[email protected]

Har fått tag på ridhus så väder är egalt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0