Ja vad sätter man som rubrik på dagens pladder?

Nu finns det bilder ute från lägret med Frida, kolla under galleri. Jag hade ju glömt mitt minnneskort till kameran hemma och fick låna Olas kamera, objektivet som satt på är för bilder tagna på nära håll så bilderna blev inte alls så bra...

Ola hade tydligen ett bätre objektiv, men jag trodde ju att jag skulle få chansen att fota på söndagen :(

Hoppas någon anmäler sig till lägerhelgen med Fabrizio , eventuellt kan man sätta honom som intstruktör på lägret i sommar. För övrigt letar jag bra sök & rapport instruktörer, tyvärr kunde inte GBA....men hoppas hitta någon likvärdig..

I söket har jag tillfrågat Åsa Löfberg men inte fått svar ännu.  För övrigt så skall jag ut och göra något med Jazza idag, ELin har tagit Jäger och gått till klubben med honom. Jag skall nog träna kampövningar och stadga med lilla Jazza.
Eventuellt lite "kryp" övningar...min "verktygslåda" har utökats med ett hundratal nya verktyg de senaste utbildningarna jag gått, både Rallylydnad, freestyle & nu helgen med Frida...

På barnfronten då? Tja, jag och Rasmus har en väldigt bra kontakt, för det mesta... om det beror på att han är min första, att vi var ensamma i början, eller att han är kille är svårt att säga, men iallafall, vi brukar småprata väldigt bra...
Men när det kommer till att skärpa sig och hjälpa till så är det stopp...då blir det bråk...

Jag tog faktiskt upp  ev "ledsenhet" med honom och han undrade vad jag fick den korkade idén ifrån...tja, det var "någon" som sa att det kanske var därför han struntade i allt här hemma...

Rasmus svor en ramsa och sade andra otryckbara saker....men kontentan var att han INTE var ledsen....
(sa han ja)

Vi hade en stor konflikt häromkvällen då han med lätthet vräker ur sig saker när han blir förbannad, lillasyster får tyvärr höra både att hon är ett luder och en Hora....bror och syster lever under en konstant hat/kärlek

SÅdant tar mig så hårt både för Majas vägnar och att min son bara har mage att vräka ur sig så mycket skit....han är drogliberal , och jag skall (när han minst anar) köra in honom til FAMN där han kommer att få lämna urinprov ....
Han är rasist, han är hånfull och nedlåtande till  mycket....Han VÄGRAR prata med någon....

JAg själv vill bara sooooooooooova jag är såååå trött......


Kommentarer
Postat av: Asta

Kämpa vidare!!! Ingen som inte själv haft tonåringar vet vad du går igenom. Sen finns ju alltid dom som vägrar inse att dom har/haft problem med sina tonåringar. Glad att mina passerat den värsta tiden.



Lycka till



2008-10-08 @ 16:29:27
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Asta65

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0