Freestyleinstruktörsutbildning och förkyld:(

Idag påbörjade jag min utbildning till Freestyleinstruktör ..Frida Binette Heter vår utbildare kolla gärna hemsidan med alla filmer..
Freestyle sida

http://www.ddjoydance.de/petrahutch2006.html
Freestyle och Rallylydnad är bara sååå kul!
Idag har jag klickat in valparna ordentligt och bägge har lärt sig  min hand som target, target stick samt ett föremål som Target
Får väl skriva mer sen...drabbades av en störtförkylning bara rättuppchner på eftermiddagen,.,,,så nu blir det vila tills imorgon då kuresn fortsätter.
Jäger har skött sig över förväntan, lugn och fin i teorisalen och vid fikat, några små gruff om en annan hund tittade för mycket..men för övrigt supercool och jättelätt att jobba med..tappar inte den röda tråden och kan hålla på hur länge som heslt...Docjk var han inte hundra bekväm med min bordsgranne...det blev ett morr och ett tvärstopp när hon vile hälsa...
Ibland är han märklig...han är så himla avslappnad runt människor, men ibland blir det knepigt..
Får fundera med på det ..nu somnar jag snart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0