Hur kul är det att ligga på en soffa och må dåligt

När jag inte ens hade roligt kvällen innan så jag FÖRTJÄNADE att må dåligt....

Men soffläge är det, hundarna fixade nyår finemang, Ester verkar inte ens märka att det smäller...bådar gott...
Jäger kan börja gruffa lite när han hör de dova smällarna, men det är mer "vakt"
Vid 12 slaget så var det TV på hög volym och gardiner fördragna, och allt har passerat smärtfritt:)


På Lördag kl 12.00 samlas vi här på Näckrosvägen, sedan har jag ett par alternativ till vart vi kan åka.!!

Senare framåt ' kvällen 19.30 samlas vi hos oss och äter en god bit mat som vi bjuder på, men medtag egen alkohol:)

Jag handlar mat imorgon så senast kl 12.00 vill jag ha besked vilka som kommer och som stannar på kvällen:)

Så tränar vi lite på Söndag innan alla beger sig hemåt.
(Håll tummarna att jag är frisk)

*********************************************************************************************

Här kommer två bilder som jag tagit Från Mias Blogg http://www.mallekraft.se/
Hon har i sin tur fått dom ifrån http://www.pppress.se/

Här är det Vixax E´Chaos  Luca som är på jobb:) (Pappa till Luca är Xjules)





Titta in i Mias blogg för fler bilder av malar i arbete:)

God fortsättning alla!




Kommentarer
Postat av: Malin

Ser mycket fram emot helgen! Hoppas du blir frisk! Mvh Malin och Jagger

2009-01-01 @ 21:54:16
URL: http://vixaxjagger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0