Sjuuuuuuuuuuuuuk, trettonhelg och lite bilder

Jag repade mig lite ölagom till lördagen och vi tränade hund hela eftermiddagen, det var supertrevligt! Tyvärr väldigt blött och inga bilder:) PÅ söndagen var jag väldigt hes och frampå kvällen fanns ingen röst kvar alls och jag var kanondålig...
Typisk t när Tobbe & Cicci kom för att bekanta sig och skulle hämta Ester *jo snyft *hon har åkt til sin familj nu.
Så jag tillbringade söndags kvällen med att viska det nödvändigste till Tobbe & Cicci, Kent tog dom med til Smygehuk idag på förmiddagen och Ester var med och skötte sig kanon:)

I söndags var det riktigt bra ute i skogen och det ligger ett album under Galleri-Trettonhelg 2009

Vilken liten guldklimp Ester är! Heregud vad framåt och trygg! Det vilar absolut inga ledsamheter och hon slänger sig handöst i famn på vem som helst, flyger upp i soffor och möbler, gör kullerbyttor och är sååå obekymrad om allt:)

Jag hade gärna kunnat lämna ut Jäger och behålla Ester...men si det gick inte familjen med på *suck*

Ester är en sådan där valp man bara måste älska, personlighet, charm och en räv bakom varje öra:)
Väldigt lik Kobra som liten,

Så nu Tobbe & Cicci, nu jäklar har ni ögonen på er *ha ha ha ha*

Jättelycka till med guldklimpen och välkomna till Vixax Familjen!

Nu skall denna sjukling återta ryggläge....


Kommentarer
Postat av: My

åhh har hon åkt nu.. :( trist :(

2009-01-05 @ 15:26:54
URL: http://myssel.blogg.se/
Postat av: Alessandro

Hej! Va tråkigt att du blev dålig igen :-( Tack för i lördags! Det var kul att träffas och det var himla god mat också :-) Ha det bra och hälsa familjen! //Alessandro

2009-01-05 @ 17:21:51
Postat av: Lotta

Tack för inbjudan och träningen. Tack alla figgar för hjälpen.

Ps Gud så vackra tervar på din sida...... Ds



Krya på dig!

2009-01-05 @ 19:18:58
Postat av: Tina

Nu ska du bara ta det lugnt och krya på dig ordentligt, lät inte bra i telefonen idag sas..

Tack för lördagskvällen och VAR RÄDD om dig, gå nu inte och jobba för snabbt

Krya på kramisar

2009-01-05 @ 19:36:50
Postat av: Malin

Tack så hemskt mycket för helgen! Hade super trevligt. Mvh Malin och Jagger

2009-01-05 @ 22:00:39
URL: http://vixaxjagger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0