Fortfarande sjuk..Ester den lilla hmmpf.....grrr...

Jag är faktiskt lite sämre idag...så det är ryggläge på soffan, TV tittande och äta risgrynsgröt och skinkmacka. Ester har nu förvandlats till den hund jag misstänkte fanns där....dock har hon egenskaper jag inte är så glad åt...hon LÅTER! Hon och Doris kan ge ordet startskall ett ansikte.. Telefonen ringer vov vov, någon kommer ner från övervåningen vov vov...någon skramlar med något i köket vov vov.....och vilket humör!!! Herregud, de små tänderna går som symaskiner så fort hon har något, sitter hos någon eller på annat sätt vill markera att DETTA ÄR MITT!! Idag har hon tom försökt sig på att stjäla leksaker ur munnen på "Storebror" Jäger....Inte bra....hon fick ett vrål och sdan var hon lite beskedligare....en stund! Detta blir en riktigt trevlig liten malletjej, men kräver sin förare:) Tobbe & Cissi, ni får händerna fulla:)

Kommentarer
Postat av: Tobbe och Cicci

Ok.... Det är bara att samla krafterna och lägga de på reservlagret tills hon kommer hahaha.... då vet vi vad vi har att vänta oss :-) ;-)

2008-12-28 @ 16:44:38
Postat av: Lena & Aija

En ny liten Aija, ja då har ni def händerna fulla vill jag lova ;)

2008-12-28 @ 19:41:06
URL: http://plyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0