Hundcoachen

Tittade på premiären av Fredde Steens program idag, Jag tycker det var helt OK, han är dock inte riktigt lika duktig på att förmedla vad han menar som Ceasar Milan är. Ceasar är lite mer pedagogisk, men Fredde får helt klart godkänt i mina ögon....var inne och kollade på TV-4 siten, där det gvetvis debatteras om de stackras stressade hundarna och att han ryckte i kopplet..*suck*

Förmodlgen får Natasja Atterbom och hennes hejdukar ett nytt hatobjekt ...ska bli kul att se de andra avsnitten:)

Jag skulle förresten gärna åka över till CM för att höra vad han hade att säga, gå någon kurs tex.....

Framförallt skulle jag vilja lära mig hur man kommunicerar så bra med MÄNNISKOR som han gör...han använder ord och en vokabulär som gemene man förstår:)

Nä nu är det natti natti...


Kommentarer
Postat av: Maritza & Jeppe

Jag såg oxå på hundcoachen tyckte han verkade riktigt bra,inte lätt när man har sådana problem med hunden och vad man ska göra åt det.

2008-11-04 @ 09:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0