Lite uppdateringar

Kollade igenom sidan igår och det var ju en massa gammal info..nu har jag updaterat lite , bla lagt in Aija
(snodde Lenas bild) Härmed efterlyser jag en liten biografi över mina halvfodertikar som jag kan lägga in på sidan:)
Bilder bilder bilder vill vi ha!!

Jäger har blivit Husses pojke på kvällarna, vi sitter i uterummet och kollar på TV,  och han har  skaffat sig en liten ritual där han tar en söndertuggad tennisboll som han ska ha i munnen och sedan hoppa upp med tassarna i  husses knä.
Så ska de gulla och busa en stund med  bollen och så kastar Kent den så han får hämta. Han kan hålla på i hela kvällen om han får.  Då är inte matte värd så mycket.

Igårkväll var jag ute och lekte med Jäger, vi kampade och busade med boll och trasa, han fick hämta och så busade vi igen. Han är väldigt tuggig och har inte riktigt klippet jag vill ha när han ska ta föremålen, men det blir bättre och bättre.

SNart nlir det lite bilder...


Kommentarer
Postat av: Mamma Monica

Oj. Kanske ska ni inte ha så mycket kamplek och bollkastning med hunden om ni vill få bort hans tuggande. Försök med lite hjärnaktivitet istället tror jag. Bara lite tips hihi.

2008-11-13 @ 10:05:55
URL: http://www.metrobloggen.se/chiasvalpar
Postat av: Alessandro

hehe.... kan du förklara lite mer hur du tänker?!? Hur kom du fram till det?!? //Alessandro

2008-11-13 @ 20:18:02
Postat av: Marie

ler Hjärnaktivitet får han i massor, alltifrån koncentrationsövningar, ligga still, sitta still, ögonkontakt, freestyleövningar etc...skulle också vilja höra en förklaring till varför han skulle tugga MER när vi tränar på kamp och bett teknik?

2008-11-14 @ 00:55:55
Postat av: Ola S

Med tanke på åldern på den lilla spjuvern så är ju "klippet och tuggandet" något som kommer lösa sig med tiden, tandbytet är ju precis avklarat, sen tar det ju en stund till innan käften är som den ska. Kampa på och bygg vidare med bollintresset ;)

2008-11-14 @ 02:19:04
Postat av: Marie

Det går framåt varje dag, igårkväll framför TV.n så skiftade han in och bet ordentligt i en punkterad boll:) träning ger resultat:)

2008-11-14 @ 05:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0