TRETTONHELGSTRÄNING

I år blir den traditionsenliga Trettonhelgsträningen  i ett  Ridhus utanför Veberöd.

Ridhuset ligger mitt i skogen så det finns både sök och uppletande möjligheter.

Som vanligt träffas vi bara och tränar ihop , är osäker på om vi får besök av några figuranter, jag hoppas att Jonas & Emma dyker upp, Nygifta och romantiska..*sluta hångla vid matbordet* *skrattar* Glenn & Mia brukar ju vara med, liksom Janne & Jonas...så vi får väl se.


Vi har övernattningsplatser och vi lägger ihop till mat & frukost som vanligt..

Skulle tippa på en tvåhundring per skalle beroende på vad hyran för ridhuset blir och hur många som kommer.


I år ligger trettonhelgen på en tisdag, (6/1)vilket innebär att många tar måndagen den 5 /1 ledigt

Så vi kan köra Lördag den 3/1 till måndag den 5/1


Som vanligt anmäl till mig på mail(enklast)

Hoppas vi blir många Holländare  mitt bland malle-ligan


Jag skall försöka maila ut en inbjudan till er alla, men skriver ändå här  redan nu så ni kan planera.


OM alla nya vänner och valpköpare dyker upp tillsammans med "gamlingarna" då blir vi MÅNGA!


Skall bli jättekul!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0