Halloween på Näckrosvägen...

Igår flög fan i mig och jag klädde ut mig och smög in i trädgården, bilder finns i galleriet.
Ville se lite hur bägge valparna reagerade, och nog reagerade dom alltid.
De gjorde så gott de kunde med tanke på sin ålder, visade en rejäl portion skärpa och försvar (men det visste jag ju)
Intressant var att se att Jäger  i dasgsläget var den som var "modigast" av de bägge, men bägge två löste faktiskt alltihop själva, första gången jag vände mig om var bägge nästan ända framme, så vände jag mig mot dom en gång till och då stack dom förstås, sedan vände jag mig igen och Jäger kom först och sedan Jazza bägge löste upp fint.
Jazza ÄR högtempererad och vill gärna bita och tugga i saker...så hon blev så exalterad att det bara var matte under masken så hon kunde inte låta bli att nypa mig både här och där...vi får se hur styrförmågan hänger med temperament och kampen när hon blir Vuxen.  Idag spinner det lite väl fort i hennes lilla hjärna :)

Än så länge har inga intressenter hört av sig angående Jazza, jag hoppas att jag snart skall hitta någon till henne.
Hon är så rolig att jobba med, superintensiv, snabb, social men håller ändå relativt bra ihop sina små grå.
Märks framförallt i spårarbetet.

Hon har blivit lika boll-tokig som sin mor, det gillar jag! Att bita kampdutt är lite besvärligt för hon tappar ju tänder just nu.
Men viljan finns:)

Nåja, det var Halloween för valpisarna...nu skal vi ut på revinge och rasta, imorgon väntar jobbet ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0