Med sorg i hjärtat....

Jazza är till salu, gärna på halvfoder, hon är  tiken jag ville behålla för vidare avel, pigg, social, intensiv, rejäl kamp och föremålsintresse, skärpa och försvar finns,  Spårar väldigt fint.

Rumsren inklickad,
Väger 16,3 kg idag 4 månader gammal:)


(åtta veckor på bilden)

Jazza har integritet, dvs hon är social, men säger ifrån om främmande hanterar henne FÖR mycket.
Hon är verkligen en tjej jag gillar!

Hon är  urmysig och jag gråter i hjärtat! Men hennes bror  kräver så mycket mer att jag känner att jag måste behålla honom.

För dig som är intresserad så finns alla uppgifter här på hemsidan.







PS Måste också tipsa dig som vill ha yngre valp ...kolla Freak le Chics kennel!
( fan kunde du inte valt ett enklare namn Emma) *skrattar*


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jazza verkar mysig:) Men jag förstår så väl att du väljer att behålla Jäger.



Känner du för att knåpa ihop en bokrelaterad utmaning i bloggen så kika in i min blogg:)

2008-10-10 @ 10:26:44
URL: http://www.yrlabus.se/
Postat av: Emma

Hahahaha, va rolig du e Marie! :) Har nu lagt upp en egen annons... Veterinären tippade på tvåsiffrigt antal bebisar puh

2008-10-10 @ 11:15:57
URL: http://www.freaklechics.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0