Nytt läger med Frida, Frida & lilla jag

Jag kommer att anordna en återträff/kurs  med Frida i December (om jag får ihop anmälningar nog)

Tyvärr kan hon bara vardagar.


Så det blir måndag 15/12-tisdag 16/12



Max 10 deltagare  1000:-/ person


Detta är en intresse förfrågan, om intresset är stort nog spikar jag Frida och återkommer med betalning.


Jag kommer att hyra ett ridhus utanför Veberöd.


Var snälla sprid detta vidare till de som inte läser min hemsida.
Vill så gärna att det skall bli av...


*****************************************************************************
FREESTYLE

Om jag kan få ihop ett gäng så kommer jag att ta ner Frida Binette och anordna en helg-kurs i Freestyle.
http://www.freestylehund.se/

Jag har själv gått instruktörsutbildning i Freestyle men vill ha mer på fötterna innan jag håller min första kurs. Frida är en inspirerande och pedagogisk instruktör. Och man lär sig massor!
Vad som är nyttigt för oss "vanliga bruksare" är att man får en massa verktyg för att träna hunden i distansarbete och man ger hunden bakdelskontroll. Freestyle är ett roligt komplement till momentlydnad. Något att pyssla med regniga, kalla, snöiga , ruskiga dagar...man håller hundens hjärna i trim och man har kul tillsammans..

Så detta är en intresseförfrågan.
Priset är 1000:- för en helg, inkl frukost, lunch och fika
Kursen kommer att hållas i Veberöds-trakten

Är du intresserad så maila
[email protected]

***************************************************************************************************
RALLYLYDNAD
Jag kommer att anordna en helgkurs i Rally-lydnad
preliminärt datum är 1-2 november (ridhus)

Pris 800:-/ekipage
Ingår Frukost, lunch, fika.
Visst kursmaterial. (vi har övernattningsplatser)

Rallylydnad heter så pga av att skyltarna påminner om de i rally.
Rally går ut på att man med flyt och samarbete skall "Handla" sin hund genom en bana med olika lydnadsmoment, momenten ser inte alls ut som i den vanliga lydnaden utan är mer "freestyle-lika"
Man bedöms i hur väl man samarbetar med hunden samt om övningarna är korrekta.

Det är en superrolig gren som blir officiell i Sverige 2012, i´nuläget kan man tävla officiellt i Danmark.

Maila om du är intresserad
Exakt datum spikas inom det närmaste

[email protected]
_________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0